Kui Teil on ettepanekuid, häid sõnu või kriitikat seoses antud teenusega, siis palume anda tagasisidet, täites tagasiside vormi.
Tagasiside on mõeldud väljendamaks rahulolu, rahulolematust või teha ettepanekuid Keskkonnaameti teenuse, ametniku tegevuse või töökorralduse üle. Teie tagasiside on meile oluline, et korraldada tööd kliendi ootustele vastavaks.
Kui soovite vastust, siis palun kindlasti täita kontaktandmete osa ning vastuse saate 30 päeva jooksul.
NB! Vaideid, taotlusi, märgukirju, avaldusi jms saab Keskkonnaametile esitada elektroonselt e-posti aadressile info@keskkonnaamet.ee või postiga. Teabenõuet avaliku teabe saamiseks ainult olemasoleva info või dokumentide kohta saab esitada http://dhs-adr-kea.envir.ee/.
Keskkonnaamet saadab oma klientidele küsimustiku rahulolu uuringuks
Alates 2015. aastast kasutab Keskkonnaamet oma klientide rahulolu uuringuks soovitusindeksi programmi RECOMMY. Küsimustik saadetakse aadressilt app@recommy.com klientidele, kellega Keskkonnaamet on lähiajal suhelnud. Palume teil küsimustikule vastata, kui olete pöördumise oma meilile saanud.